آراد کابل
خانه / کابل / قیمت کابل آلومینیومی اصفهان

قیمت کابل آلومینیومی اصفهان

قیمت کابل آلومینیومی اصفهان با برند اختر یکی از بهترین برند های تولید کننده در ایران می باشد قیمت درب کارخانه به مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود.

 کابل های آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب نسبت به کابل های مسی در سال های اخیر مورد توجه مشتریان در بازار قرار گرفته است.

 

:  قیمت کابل آلومینیومی اصفهان

 

این کابل ها در انواع:

  •  زمینی
  •  خودنگهدار

تولید شده و به بازار عرضه می شود.

 

قیمت کابل آلومینیومی اصفهان در مقایسه با برندهای دیگر

قیمت کابل های آلومینیومی موجود در بازار به دلیل کیفیت بسیار بالای آن همواره مقرون صرفه بوده و مشتریان این کابل ها غالباً  در پروژه های صنعتی و غیرصنعتی تمایل به خرید این کابل ها به صورت مستقیم از کارخانه اختر را دارند.

این مجموعه تلاش کرده است با ارائه راه های ارتباطی میان خود و مشتریان، همواره دسترس پذیری یکی از بهترین گزینه ها در تجارت می باشد را برای مشتریان خود در بالاترین سطح قرار دهد.

لذا در صورت نیاز به خرید کابل های آلومینیومی اصفهان می توانید به صورت مستقیم از طریق دفتر تهران این مجموعه نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 

 قیمت کابل آلومینیومی اختر اصفهان و برند های دیگر

در تعیین قیمت کابل های آلومینیومی کیفیت محصول یکی از مهمترین گزینه ها می باشد که به همین دلیل در بازار برندهای مختلف با قیمت های متنوع محصولات خود را به مشتریان عرضه می نمایند.

گاهی تغییر بسیار کوچکی در ساختمان کابل باعث می شود یک محصول با قیمت گران تر و یا ارزان تر به مشتریان ارائه شود  که در این راستا مشتریان به دلیل عدم آگاهی از پارامترهای تولید نمی توانند میان کابل آلومینیومی با کیفیت و بی کیفیت،  بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

از این رو مشاوره با متخصصان در این زمینه  برای خرید کابل مهم به شمار می رود.

 قیمت کابل آلومینیومی اختر در مقایسه با برندهای دیگر موجود در بازار کمی بالاتر بوده که این به دلیل رعایت استانداردهای تولیدی در زمینه تولید این کابل ها می باشد.

لذا کارشناسان فروش این مجموعه در راستای ارائه  مشاوره های رایگان به مشتریان همواره در کنار شما خواهد بود  تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید خود  انتخاب نمایید.

 

 قیمت کابل آلومینیومی اصفهان در انواع خودنگهدار

همانطور که بیان شد کابل های آلومینیومی در مقایسه با کابل های مسی از قیمت پایین تری برخوردارند که این مهم ترین گزینه در محبوبیت این کابل ها  در بازار به شمار می رود.

 

کابل آلومینیومی اصفهان در انواع خودنگهدار برای برق تک فاز و سه فاز در سایزهای:

  •  ۱۶
  •  ۲۵
  •  ۳۵
  •  ۵۰
  •  ۷۰
  • ۹۵
  • ۱۲۰

میلی متر مربع تولید شده و در قرقره های ۱۰۰۰ متری او می تواند به مشتریان را پروژه‌ها در سراسر ایران عرضه شود.

شایان ذکر است که این کابل ها از درب کارخانه و به قیمت عمده به مشتریان عرضه شده و قابل ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن می باشد.

 

 

 کابل آلومینیومی اصفهان و تاییدیه توانیر

یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب کابل آلومینیومی با یک برند خاص برای پروژه های مختلف با دارا بودن تاییدیه توانیر برند مورد نظر می باشد.

کابل آلومینیومی اختر اصفهان به دلیل دارا بودن توانیر استان های مختلف کشور از جمله :

  •  تهران
  •  مازندران
  •  مشهد
  • خوزستان
  •  کرمان
  •  بندرعباس
  •  اصفهان
  •  یزد

و سایر استانهای کشور  همواره بهترین گزینه برای خرید مشتریان در پروژه های مختلف به شمار می رود.

کارشناسان فروش این مجموعه همواره به مشتریان توصیه می کنند که از بهترین کابل های موجود در بازار برای پروژه های خود استفاده نمایند.

استفاده از کابل های غیر استاندارد تواند صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری را برای استفاده کنندگان از تاسیسات برقی به همراه داشته باشد.

کابل و انتخاب برند مورد نظر یک امر کاملاً تخصصی بوده که پیشنهاد می شود از مشاوره های رایگان این مجموعه و راه های ارتباطی خرید برای دریافت اطلاعات بیشتر استفاده نمایید.

 

 نحوه دریافت قیمت کابل آلومینیومی اصفهان با برند اختر

سوالی که همواره در ذهن مشتریان وجود دارد این است که چگونه می توان قیمت کابل آلومینیومی اصفهان با برند اختر را به صورت به روز دریافت نمود.

در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار و همچنین  تغییرات سریع قیمت کابل های آلومینیومی،  از طریق راه های ارتباطی می توانید در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور کابل مورد نظر خود را با متراژ مشخص دریافت نموده و نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام نمایید.

:  قیمت کابل آلومینیومی اصفهان

 

 نحوه ارسال کابل آلومینیومی اختر اصفهان به سراسر کشور

سوالی که در ذهن مشتریان وجود دارد این است که کابل های آلومینیومی خریداری شده توسط آنها چگونه به  استان با شهرستان محل سکونت آنها ارسال می‌شود.

در پاسخ به این سوال باید یادآور شویم همکاران ما پس از نهایی شدن خرید مشتریان آدرس شهرستان آنها را به همراه شماره تماس آنها اخذ نموده و با ارسال بار به باربری ها شهرستان را برای مشتریان تسهیل می نمایند.

بار های ارسال شده به شهرستان در یک بازه زمانی یک تا سه روزه  بسته به شهرستان محل سکونت آنها قابل دریافت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871072
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره فکس:02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و ACSR صادرات به عراق + ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

با ما تماس بگیرید