آراد کابل
خانه / کابل / قیمت کابل آلومینیومی برق بهترین برند ها

قیمت کابل آلومینیومی برق بهترین برند ها

قیمت کابل برق آلومینیومی برق در انواع تک فاز و سه فاز بسته به نوع برند آن می تواند متفاوت باشد.  به دلیل نوسانات در قیمت آلومینیوم همواره تغییراتی در بهای تمام شده کابل ها وجود دارد که لازم است مشتریان آن را به صورت بروز از واحد فروش آراد کابل استعلام نمایند.

 

قیمت کابل آلومینیومی برق

قیمت کابل آلومینیومی برق در مقایسه با کابل های مسی به دلیل استفاده از هادی آلومینیوم در ساختمان کابل بسیار پایین‌تر است و این یکی از دلایل مهم در محبوبیت کابل های آلومینیومی در میان مشتریان است.

 

کابل ابهر آلومینیومی برق در انواع تک فاز و سه فاز متنوع تولید شده و مشتریان می توانند به جای کابلهای مسی از این کابل های ارزان قیمت استفاده نمایند.

 

اما مهمترین نکته در خرید این کابل ها انتخاب سایز مناسب آنها می باشد که لازم است در انتخاب سایز این کابل ها دقت لازم صورت گیرد تا در مسیر دچار افت ولتاژ نشده و تجهیزات برقی شما آسیب نبینند.

 قیمت کابل آلومینیومی برق در انواع تک فاز

قیمت کابل رویان آلومینیومی برق در انواع تک فاز نسبت به نمونه های سه فاز پایین تر بوده و مشتریانی که قصد دارند برای سیستمهای برق تک فاز کابل را خریداری کنند پیشنهاد می‌شود که از کابلهای دو رشته و تک ر‌شته موجود برای تاسیسات برقی خود استفاده نمایند.

 

 این کابل ها در سایزهای :

۱

۱۶

۲۵

۳۵

۵۰

۷۰

۹۵

۱۲۰

۱۵۰

۱۸۵

۲۴۰

۳۰۰

۴۰۰

۵۰۰

میلی متر مربع تولید شده  و با بهترین برندهای بازار به مشتریان این محصولات ارائه می‌شود..

نکته مهم و حائز اهمیت در خرید کابل های برق آلومینیومی برای برق تک فاز انتخاب سایز مناسب آن است که پیشنهاد می شود در صورت عدم آشنایی با انتخاب سایز مناسب حتماً از مشاوره های کارشناسان ما در واحد فروش استفاده نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

 

قیمت کابل آلومینیومی برق

 

 کابل برق آلومینیومی زمینی تک فاز در انواع خودنگهدار و زمینی

به دلیل شرایط محیطی پروژه های مختلف در استفاده از کابل ها و اصطلاحاً کابل کشی،  برندهای مختلف اقدام به تولید کابل های آلومینیومی به صورت زمینی و خودنگهدار هوایی کردند.

لازم است مشتریان قبل از خرید کابل  به این نکته توجه نمایند آنها به صورت هوایی صورت می‌گیرد یا به صورت زمینی؟

پس از تعیین موقعیت کابل کشی سایز کابل و آمپراژ مصرفی برق مهمترین نکاتی می باشد،  که مشتریان باید از آن آگاهی داشته باشند تا بتوانند کابل مناسب با نیاز خود را خریداری نمایند.

در تمامی این مراحل  کارشناسان فروش آراد کابل آلومینیومی برای ارائه مشاوره های لازم به صورت رایگان در کنار شما خواهند بود.

 

کابل آلومینیومی برق

 

قیمت کابل آلومینیومی برق سه فاز

قیمت کابل آلومینیومی برق سه فاز مقایسه با نوع تک فاز آنها بالاتر بوده و این به دلیل تعداد رشته های بیشتر کابل می باشد.

کابل آلومینیومی برق در انواع فاز به صورت خودنگهدار و زمینی تولید می شوند و مانند کابل های تکفاز می تواند به صورت هوایی و زمینی مورد استفاده قرار گیرد.

 

در مسافت های طولانی که هزینه کابل های مسی به مراتب بالاست پیشنهاد می‌شود که پروژه‌ها از کابل های آلومینیومی به جای کابلهای مسی استفاده نمایند تا بتوانند هزینه‌های پروژه های خود را کاهش دهند.

کابل آلومینیومی برق

 قیمت کابل آلومینیومی برق برای مشتریان شهرستانی

خبر خوشحال کننده برای مشتریان تهرانی و شهرستانی خریدار کابل های آلومینیومی برق در انواع تک فاز و سه فاز از این است که مشتریان می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری کابل های مورد نیاز خود را خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن در شهرستان و یا تهران دریافت نمایند.

مشتریان تهرانی می‌توانند با حضور در دفتر مجموعه واقع در لاله زار به صورت حضوری خرید خود را ثبت نمایند در غیر این صورت درخواست نموده تا واحد فروش با هماهنگی های لازم و از طریق پیک کابل مورد نیاز آنها را به محل سکونت آنها یا محل پروژه آنها ارسال نماید.

مشتریان شهرستانی نیز می‌توانند به صورت بدون واسطه با قیمت درب کارخانه کابل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند تا از این طریق بتوانند هزینه های خود را کاهش داده و به قیمت رقابتی محصول مورد نیاز خود را خرید نمایند.

ارسال بار به شهرستان از طریق باربری صورت می‌گیرد و معمولاً در دورترین نقاط یک روز بعد می توانند از طریق بارنامه که برای آنها ارسال می شود،  به دفتر باربری مراجعه نموده و در شهرستان محل سکونت خود بدون حضور فیزیکی در بازار کابل مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

 

 بهترین برند های تولید کننده کابل آلومینیومی برق در ایران

با توجه به سیاست آراد کابل در عرضه محصولات استاندارد و دارای تاییدیه توانیر به مشتریان و پروژه های سراسر کشور بهترین برند های تولید کننده کابل آلومینیومی در این مجموعه به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه و با حذف واسطه ها به مشتریان ارائه می شود.

 از جمله معتبرترین برندهای عرضه شده در آراد کابل می توان به برندهای:

مسین

اختر

سیمباف

یزد

پیشرو یزد

فروزان یزد

مازندران

سیمیا

 

اشاره نمود که تمامی این محصولات به صورت موجود و یا از انبار کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان قابل ارسال خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871072
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره فکس:02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و ACSR صادرات به عراق + ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

با ما تماس بگیرید