آراد کابل
خانه / کابل / کابل افشان / کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱ قیمت خرید

کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱ قیمت خرید

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱ با قیمت خرید عمده در بازار لاله زار خواهد بود. با توجه به اهمیت استفاده از کابل های ابزار دقیق در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های ابزار دقیق در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.
کابل ابزار دقیق 1.5*2*1

کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱ زره دار و اطلاعات فنی کابل

کابل های ابزار دقیق دسته ای از کابل ها هستند که در سیستم های کنترلی و پردازش داده کاربرد دارند. عملکرد های اندازه گیری و کنترل در کاربرد های ساخت و پردازش حیاتی است، انجام درست این عملکرد ها تا حد زیادی به مدار الکترونیکی آن ها بستگی دارد که با استفاده از کابل ابزار دقیق این امکان فراهم می گردد.

در کابل ابزار دقیق رشته ها دو به دو، سه به سه و یا چهار به چهار به هم پیچیده می شوند. در واقع کابل های ابزار دقیق بستر مناسب جهت انتقال سیگنال دستگاه های ابزار دقیق موجود در صنعت را فراهم می کند.

در برخی از محیط های صنعتی که لازم است کابل ها در برابر صدمات مکانیکی ایمن باشند از کابل های زره دار استفاده می کنند. کابل های سایز ۵۷/۰ ، ۱ و ۵/۱ میلی متر مربع از کابل های پرمصرف در صنایع مختلف به ویژه نفت گاز و پتروشیمی به شمار می رود.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*1

کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱ بدون زره و مشخصه فنی کابل

کابل های ابزار دقیق در انواع مختلفی تولید می شوند که در میان آن ها کابل شیلد دار با شیلد زوجی و کلی یکی از شناخته شده ترین کابل های ابزار دقیق به شمار می رود.

تقریبا می توان گفت هر جا که فرآیند های تولید، پردازش، بازخورد، اندازه گیری و کنترل توسط ادوات، حسگرها و ابزار آلات الکترونیکی انجام می پذیرد، رد پای کابل های ابزار دقیق محسوس خواهد بود.

در انتخاب کابل ابزار دقیق باید با توجه به نوع تجهیزات، شرایط محیطی و حساسیت یا اثرگذاری آن ها نسبت به انتخاب نوع مناسب کابل اقدام گردد.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*1

بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران

کابل ابزار دقیق با برند های مختلفی در بازار تولید می شوند. بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران می توان به برند های :

  • متال
  • سینا
  • یزد
  • تک
  • سیمکو

اشاره نمود که تمامی این محصولات در لیست فروش آراد کابل قرار دارد. برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

با توجه به عرضه کابل های ابزار دقیق توسط آراد کابل، این مجموعه آماده همکاری و تامین کابل های مورد نیاز همکاران و پروژه های مختلف می باشد.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*1

ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق از سراسر ایران

قیمت این کابل ها بسته به ساختمان کابل، زره دار بودن و نبودن کابل های ابزار دقیق، تعداد زوج سیم های موجود در کابل و همچنین قیمت روز مس می تواند با تغییراتی همراه باشد که لازم است مشتریان این کابل ها که غالبا واحد های صنعتی می باشند، بصورت به روز استعلام قیمت نمایند.

با توجه به اهمیت استفاده از کابل های ابزار دقیق در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های ابزار دقیق در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.

فروش عمده سیم و کابل های ابزار دقیق به دلیل تقاضای بالا برای خرید جهت استفاده در پروژه ها به صورت ویژه توسط تیم فنی آراد کابل انجام می گیرد.

در سفارش های عمده بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود خریداران محترم از سراسر کشور می توانند برای دریافت اطلاعات لازم و قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق از نمایندگی اصلی با قیمت رقابتی با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد
.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871072
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره فکس:02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان بهترین قیمت بازار

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

با ما تماس بگیرید