آراد کابل
خانه / کابل / فروش ویژه کابل خودنگهدار روشنایی معابر

فروش ویژه کابل خودنگهدار روشنایی معابر

فروش ویژه سیم افشان خودنگهدار روشنایی معابر در سایز های ۱۶، ۲۵ و ۳۵ با برند های متنوع از طریق آراد کابل آغاز شده است و این کابل ها با متراژ های سفارشی مشتریان و همچنین به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری قابل عرضه به مشتریان است.
کابل های خودنگهدار ویژه استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز درانواع سه سیمه تا شش سیمه تولید شده و به بازار عرضه می شود. اما کابل های مورد استفاده در روشنایی معابر غالبا از نوع سه سیمه بوده و این کابل ها با مشخصه های :

  • ۱۶+۱۶*۲
  • ۲۵+۱۶*۲
  • ۳۵+۱۶*۲

تولید شده و به بازار عرضه می شود.

کابل خودنگهدار روشنایی معابر

انتخاب سایز مناسب کابل آلومینیومی خودنگهدار ویژه روشنایی معابر به میزان مصرف و متراژ کابل بستگی دارد که لازم است به صورت تخصصی سایز کابل مناسب انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

فروش ویژه کابل خودنگهدار روشنایی معابر با برند های متنوع

متنوع ترین پیشنهاد ها برای مشتریان کابل و سیم روکش دار خودنگهدار در آراد کابل به مشتریان داده می شود تا بتوانند با آسودگی خاطر از میان کیفیت ها و قیمت های متنوع بهترین گزینه را برای خرید خود برگزینند. برند های تولید کننده انواع کابل خودنگهدار نظیر :

  • کابل خودنگهدار مسین
  • کابل خودگهدار اختر
  • کابل خودنگهدار یزد
  • کابل خودنگهدار سیمباف
  • کابل خودنگهدار مشهد

از بهترین برند های موجود در بازار توسط آراد کابل قابل عرضه به مشتریان در اقصی نقاط ایران باشکوه می باشد. این کابل ها بدون تردید می تواند در هر متراژی به مشتریان عرضه شود با این تفاوت که قیمت عمده این کابل ها با قیمت کابل های برش کمی متفاوت است که به صورت به روز مشتریان می توانند نسبت به استعلام قیمت کابل ها اقدام نمایند.

کابل خودنگهدار روشنایی معابر

مشخصات فنی کابل های خودنگهدار فشار ضعیف

کابل های فشار ضعیف خودنگهدار از هادی آلومینیومی و عایق xlpe یا پلی اتیلن کراسلینک در ساختمان آنها استفاده شده است و این کابل ها تمام به صورت استاندارد تولید شده و به بازار عرضه شده است.

نحوه فروش ویژه کابل خودنگهدار روشنایی معابر

سیاست آراد کابل در خصوص عرضه انواع کابل برق مسی و آلومینیومی به مشتریان در سراسر ایران است. از این رو این کابل ها قابل ارسال به تمامی شهرستان ها را دارا بوده و مشتریان می توانند در صورت نیاز به حضور در دفتر آراد کابل با کارشناس فروش مجموعه ساعت حضور خود را تعیین نمایند. در صورت نیاز به خرید غیر حضوری تمامی مراحل ارسال بار توسط کارکنان آراد کابل انجام خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار :02136871072
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره فکس:02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و ACSR صادرات به عراق + ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

با ما تماس بگیرید